skeppskatt.blogg.se

Kattfakta, Genetik, Lagar, dräktighet, kattungar, veterinärvård, uppfostran, beteende m.m

Vecka 2 + 4 Beteende

Kategori: Allmänt, Dräktighet, Tassbilder, familjen

Jag tycker mig att Tezz spenderar MYCKET mindre tid med oss och mycket mer tid med att ligga och sova, hon brukar alltid komma och kela med oss på morgonen när vi vaknar, när vi kommer in genom dörren osv men nu stanar hon på sin sovplats och sover vidare istället.

Hon vill bli klappad och kliad på magen hela tiden när man kelar med henne, tycker hon känns lite svullen eller uppblåst på magen.
 
Möjligtvis är hon lite lättirriterad till skillnad från den katten som inte kan vara irriterad alls, men knappt märkbart, jag vet inte om det är jag som inbillar mig eller om hon är lite tjurig på riktigt :P
 
 
Kommentera inlägget här: